Skip to main content

'Mingalar Bar'

'Mingalar Bar' is a traditional way of greeting in Burma. Burmese Medias translate 'auspiciousness to you all' although it has greater meaning. Yesterday, I greeted my friends from Google Talk by typing Myanmar Characters and I realized myself that I felt really happy of greeting my friends in Burmese. In recent years I have chated in English to everyone from every corners of the world. Yesterday’s experience taught me to love our heritage more than before. 

Ye Yint Yan Naing: တောက်ပတဲ့မီးလျှံတွေက တစ်ချို့ကို ပူလောင်စေပေမယ့် ဖီးနစ်လိုငှက်တွေအတွက်...တော့ ပန်းခင်းတဲ့လမ်းပဲ ... :) 

Thant: မင်္ဂလာပါ မြန်မာလို Chat ချင်လို့အဖေါ်ရှာနေတာ 

Ye: ဟားဟား 

Thant: ငါ့ Blog မှာ မြန်မာလို Chat ရတာမိုက်တယ်ဆိုတာ ရေးထားတယ် 

Ye: အေး ... အဖော်တော့လိုတယ် လို့ပါထည့်ရေးလိုက်ဦး 

Thant: ဟုတ်တယ် အဖော်တော့လိုတယ် 

Ye: အင်း တစ်ယောက်တည်းကျတော့ ဘယ်လိုရိုက်လို့ရမလည်း 

Thant: ငါ Pfingo sign up လုပ်လို့မရသေးဘူး Download လည်းလုပ်လို့မရဘူး 

Ye: အေး... အဲဒါက မင်း ကဖီးကလူတွေကို အကူအညီတောင်းလို့ရတတ်တယ် 

Thant: အရမ်းလေးနေတယ် Page ကိုမပေါ်တာ 

Ye: အဲလောက်ကြီးတော့ မလေးပါဘူးဟ သူငယ်ချင်းရ 

Thant: တစ်ခါ တစ်ခါ ပေါ်ဖို့ တစ်သက်လောက်စောင့်ရတယ် 

Ye: ဟားဟား ဘတ်ဒီရေ ... ငါ ရေသွားကူးဖို့ချိန်းထားတယ်... ငါသွားရတော့မယ် 

Thant: PfingTalk Software က Cafe ကနေ တောင်းလို့ရပါတယ် Signup လုပ်ဖို့ခက်နေတာ 

Ye: အေး အဲဒါဖုန်းနံပါတ်လိုသေးတယ်ဟ မြန်မာပြည်က ဖုန်းတွေက oversea sms မှ မရတာ အဲဒါဆိုရင်... မရတော့ဘူး 

Thant: မင်းကူညီပေးနိုင်မလား ? 

Ye: င့ါဖုန်းက signup လုပ်ရင်း ဟန်းသွားလို့ ဘာမှလုပ်လို့မရတော့ဘူးကွာ 

Thant: ငါ Pfingo ကိုတော်တော်စိတ်ဝင်စားနေပြီလေ 

Ye: ငါတောင် အခြားငါဘော်ဘော်တစ်ယေက်စီက အကူအညီတောင်းရတာ 

Thant: ဒါပေမယ့် ၁ ခါမှ မ သုံးဖူးသေးဘူး အေးကွာနောက်တော့ လုပ်တာပေါ့ ကိစ္စ မရှိပါဘူး Ye: စိတ်မရှိနဲ့နော် သူငယ်ချင်း bye 

Thant: ရပါတယ် see you and good bye

Comments

Popular posts from this blog

Thant Zin 18's photostream

Thant Zin 18's photostream on Flickr.

My Friend at The Changi Airport

This is one of my friend. I met him at Yangon Technological University. He sent me his pictures two days ago and told me how ugly he is. These pictures were taken 4 months ago ,the very first time he landed on Singapore. Well Blog readies! I present you the famous, the legand, :P (he said not to post his name}.